2014. április 15., kedd

Prológus

Zene...
Vajon kinek mit jelent ez a szó?
Engem a papám tanított meg a zene szeretetére. Ő mindig azt, mondta ha szomorú vagyok csak énekeljek el egy dalt és jobb kedvem lesz,  egy darabig működöt de, minden megváltozott mikor a papám meghalt.
A mama tudta hogy, ha egy katonához megy hozzá egyszer szembe kell néznie azzal hogy, talán soha többé nem láthatja de, nem törődött ezzel mert, szerelmes volt, és mikor én is megszülettem nem is gondolt erre többé. A halála után nem énekeltem többé egy dalt se.
Egy évvel később a mama beíratott egy tánc iskolába az elején nem akartam járni de, később  rájöttem és a tanárom is hogy, tehetséges vagyok.Ez egy új kezdett volt, számomra mert barátokra leltem.
Az általános iskolában az ének tanárom felfigyelt rám bár kicsit nehéz volt, még énekelnem de, belejöttem és az egyik barátommal énekeltem utána de, egy idő után elköltözött.
Mikor elkezdtem a gimit ismét egyedül maradtam.Minden barátom másik városba ment suliba.
Pár év múlva ismét találkoztam az összes barátommal és utána soha többé nem maradtam egyedül bár, még mindig volt, egy tátongó lyuk a szívemben...
            Ha szeretitek a zenét vagy szeretek táncolni hallgassátok az én történetem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése